1. Не испраќајте не обучени вработени да вежбаат на вашите клиенти пред да бидат подготвени.

Вие не треба да бидете по природа некултурен за да дадете лоши услуги на клиентите; само треба да немате соодветна обука. Во ресторанот на компанијата Риц-Карлтон, рестораните на Дани Мејерс, како и сите други мајстори на услуги на клиентите и со фокус на клиенти, сериозно правило кое никогаш не го прекршуваат е вежбање на потрошувачите. Тоа треба да биде и ваше прво правило.

2. Не користете „нема проблем“ во комуникацијата со клиентите!

Ако некој клиент ви каже: “Ви благодарам”, одговорете им со “Нема на што” или “Задоволството е мое” или “Ви благодарам” – но никако “нема проблем”. Нема проблем, без оглед на тоа што сте помислиле, што сигурно е позитивно, остава впечаток дека имало проблем, или дека воопшто не требале да ви се заблагодарат за услугата.

  1. Однесувајте се кон секој клиент како да е единствениот што го имате.

Нема речиси ниеден клиент кој сака да слушне за тоа колку зафатен ден сте имале, колку нивните проблеми личат на други прашања кои денес ги решававте на други корисници итн. Ова е еден од најважните и најпознати максими за клиенти: Клиентот е во центарот на универзумот на продавачот; Дури и да ги заборавите другите правила, ова држете го близу до срцето и практикувајте го постојано – и  гледајте ја разликата која ќе ја направи.

А.Накова