Според синџирот на снабдување на Тајван, треба да очекуваме да видиме брутална битка за уделот на пазарот на паметни телефони на пазарите во развој меѓу Apple и кинеските производители. Оваа борба против потрошувачите на пазарите како Индија и Кина се очекува да се одржи оваа година, непосредно пред лансирањето на 5G. Производителите се надеваат дека ќе ги импресионираат купувачите на паметни телефони пред транзицијата кон следната генерација безжично поврзување. На овој начин, нивниот бренд ќе биде првиот разгледуван од купувачите на паметни телефони кои бараат да ја заменат 4G единицата со нова која поддржува 5G.

Apple планира да ја користи цената како оружје во оваа битка. Со намалување на трошоците за компонентите, Apple се надева дека ќе ги поттикне купувачите, нудејќи пониски цени на своите нови модели во 2018.

Конкуренцијата, која вклучува кинески производители како што се Vivo, Huawei, Oppo и Xiaomi, се фокусираат на додавање на AI карактеристики на нивните телефони. За да им помогне на производителите да донесат AI на уреди со среден опсег, Qualcomm дава поддршка за AI на своите 700 и 600 серии на Snapdragon чипсети. MediaTek планира да изгради верзија на својата врвна Helio P60 SoC за телефони со среден опсег. Helio P60 вклучува напредна обработка на NeuroPilot AI. Клиентите на дизајнерите на чип бараа среден опсег чип со AI поддршка, па MediaTek неодамна го претстави Helio P22 SoC, кој одговара на предлог-законот.

Индија, вториот по големина пазар за паметни телефони во светот по Кина, може да биде главно бојно поле. Поради економската ситуација во земјата, мобилните телефони со пониски цени, како што се постарите модели на iPhone и iPhone SE (кој е произведен во земјата), имаат високи нивоа на продажба. Вредноста на производителот Xiaomi, исто така, ја презеде Индија благодарение на цените на својот асортиман на мобилни телефони. Samsung планира да биде агресивен во Индија со користење на модерен дизајн “Infinity Display” и подесување на двојна камера на своите модели.

А.Накова